FIGYELEM! | A DRASZTIKUS MÉRTÉKŰ INFLÁCIÓ ÉS AZ EURO/DOLLÁR ÁRFOLYAM BRUTÁLIS EMELKEDÉSE MIATT ÁRAINK KIZÁRÓLAG TÁJÉKOZTATÓ JELLEGŰEK!

<

Vevőtámogatás

1. Meghibásodott a készüléked? Nem tudod beállítani? Valami nem működik? 

Mindent megteszünk, hogy a hibát minél előbb elhárítsuk. Ha garanciaidőn belül történő meghibásodásról van szó, juttasd el a terméket hozzánk, és gondoskodunk annak szakszervizbe történő továbbításáról, majd kérésre visszajuttatjuk hozzád.

 

Mennyi ideig tart a garanciális javítás?

A garanciális javítás ideje a márkaszerviz leterheltségétől és az esetleges hiányzó pótalkatrészek érkezésének idejétől függ. Tapasztalataink szerint átlagosan 2-3 hetet vesz igénybe a termék garanciális javítása.

 

Kapok cserekészüléket a javítás idejére?

Sajnos cserekészüléket nem tudunk biztosítani.

 

Mi történik, ha nem garanciális a javítás?

Ebben az esetben a szakszerviz kiállít egy szakértői véleményt, illetve ad egy árajánlatot a javítási költségekről.

 

Vidéki vagyok és a terméket nem tudom személyesen eljuttatni a szervizbe/üzletbe, hogyan tudom a garanciális javítást intéztetni?

Keress minket elérhetőségeinken, és a saját futárunkkal elhozatjuk a készüléket.

 

2. Nem tudod telepíteni, vagy beállítani a szoftvert? Nem boldogulsz a beállításokkal?

 

Ezesetben is tudunk segíteni, viszont ez egy olyan support, amit nem tudunk ingyenesen vállalni, még nálunk vásárolt készülékek esetén sem.

Természetesen apróbb hibák, vagy viszonylag gyorsan orvosolható problémák esetén nem számítunk fel semmilyen költséget nálunk vásárolt termékek esetében.